PROBLEMEN TIJDENS ONLINE AFREKENEN
Terug naar BetalenAf en toe komt het voor dat u problemen kunt ondervinden tijdens het online afrekenen van uw bestelling. Bijvoorbeeld omdat er een storing is bij uw bank. Hieronder staan een paar suggesties voor wat u kunt doen wanneer u problemen ondervindt tijdens het afrekenen:
- Op de website
ideal-status.nl
kunt u zien of er op dit moment een iDEAL storing lijkt te zijn bij uw bank.
- Storingen worden meestal snel weer opgelost. Vaak is het voldoende om gewoon even te wachten en het daarna opnieuw te proberen.
- U kunt natuurlijk altijd een andere betaalmethode uitkiezen om uw bestelling te betalen.
- Neem contact met ons op. Wij kunnen u altijd een e-mail sturen met daarin een link naar ons betaalportaal. Door op deze link te klikken kunt u op een later moment alsnog uw bestelling afrekenen met één van onze betaalmethodes.
- Komt u er niet uit? Neem gewoon even contact met ons op. Wij zorgen ervoor dat het geregeld wordt.